עגלת הקניות שלי

סגירה

ברד קקאו נא שמיימי – משקה החיים

פורסם בתאריך

קקאו נא הוא מזון האלים,
והוא ללא ספק, ה"תרופה" האידיאלית
עבור אלו שנפרדו מהקפה לתמיד.
 

הקקאו נחגג בכבוד, שמחה והוקרה במשך דורות על דורות, בזכות התכונות הבריאות והמבריאות שלו ובשל הערכים התזונתיים הגבוהים שלו. מרכיבי הקקאו עובדים בהתאמה מושלמת עם הגוף ועם הלב. כשמערבבים את הקקאו עם מזונות-על מדהימים נוספים, נוצרות הפתעות חדשות ששווה לנסות.

קקאו הוא לחלוטין הפרי (כן, כן, הקקאו הוא פרי) שאני הכי אוהבת לעבוד אתו. הוא ממלא אותי השראה וחלק גדול מיצירות הקוסמטיקה והאוכל שלי התחילו ממנו.
המסע שלי עם הקקאו התחיל בתקופה בה חייתי במרכז ודרום אמריקה, אבל אם להיות מדוייקת, הוא התחיל באמת בפאצ'ה מאמא, כפר אקולוגי מדהים בקוסטה ריקה. בין השנים 2001-2006, בתקופה בה גרתי שם, עברתי שינויים עמוקים ומעמיקים שמלווים וימשיכו ללוות אותי לשארית חיי. היינו קבוצה של חלוצים עם תשוקה, לב פתוח והתלהבות עצומה שעד לאותו רגע לא ראיתי מימיי, ויצרנו, עמוק בתוך יער טבעי, על שטח קטן, קהילה עם אורח חיים אלטרנטיבי המיועדת לחקירה עצמית ולהתפתחות הנפש.
במהלך התקופה בה חייתי שם, פתחתי בר לשייקים וקינוחי רואו פוד שהיה מוצל בעצי מנגו וזכה בפסקול אינסופי של קופים צורחים לאורך כל היום... פעם בשנה, הכפר, חזון של טיוהר קסטיאל, היה מתכנס לריטריט שתיקה שנתי בן עשרה ימים והבר שלי היה הופך לשייק או לסמודי שעוצרים לקחת בדרך אל ובדרך ממדיטציה בדרך לשינוי העמוק הזה.
מצאתי את עצמי מקלפת קקאו, מכינה חלב מאגוזים שונים, מכירה ומוסיפה תבלינים ומכינה קינוחי רואו מדהימים ושייקים מדהימים מדי יום ונהנית מכל רגע. היה לי שפע עצום של פירות וחומרי גלם ועפתי על מתכונים למשקאות חדשים. יום אחד, יצרתי את הקקאו שוט של פאצ'ה מאמא, קקאו שוט מתובל בתבלינים של תה הודי, שהפך להיות מבוקש ונצרך באופן מיידי. הקקאו שוט נולד במקור עבור אהובי, כתחליף לקפה עם החלב שהיה שותה. ניסיתי להוריד אותו מחלב וזו היתה דרכי אל בטנו ואל לבו. הקקאו שוט היה מלא בתבלינים, בטעם חלומי ועם אנרגיה שממלאה את הגוף בדיוק כמו כוס אספרסו. רק טוב יותר. הקקאו שוט הפך ללהיט בפאצ'ה מאמא. הוא נתן לתושבים והאורחים, שהיו בתהליך ההתפתחות שלהם, אנרגיה יחד עם בהירות ותמיכה במסעם. הקקאו שוט הצליח להחליף גם את משקה הדבש הקבוע שלי. הקקאו שוט היה נא, טבעוני, מרענן וחדש.
פאצ'ה מאמא קיימת גם כיום והיא, בעיני, מגדלור לכל הדברים היפים שיש ברוח האדם.

גם היום לקקאו יש חלק חשוב בחיי והוא מהווה חומר גלם חשוב ועיקרי במוצרי הטיפוח של טרה טבע. אני ממשיכה לחקור את האפשרויות האינסופיות של המרכיב המדהים הזה, גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני.

אם את אוהבת שוקולד בכל צורה - חם או קר, כחטיף או בכוס, את חייבת לנסות את המתכון העל-זמני הזה:

ברד קקאו שוט

¾ כוס קשיו (שני חופנים)

¼1 כוסות מים קרים

**מערבבים בבלנדר חזק עד מרקם חלק לגמרי ואז מוסיפים:

4 כפות גדושות אבקת קקאו

6-7 כפות סוכר קוקוס

1 כף אבקת מאקה (אופציונלי)

2 כפות שמן קוקוס

1 כפית תמצית וניל טבעית או מקל וניל

קורט מלח

קורט פלפל

**מערבבים בבלנדר במהירות גבוהה במשך 30 דקות עד שהתערובת חלקה.

מוסיפים 12-14 קוביות קרח, לפי ההעדפה, ומערבבים בבלנדר עד למידת הסמיכות הרצוייה, בלי לדלל את טעם השוקולד.

0 תגובות

השאר הודעה

כל ההודעות בבלוג נבדקות לפני פרסומן

שלום לך!

הזינ/י את כתובת הדואר האלקטרוני שלך

SEARCH THIS STORE