עגלת הקניות שלי

סגירה

המסע האישי שלי עם עור יבש - ללמוד את דרכי ההתמודדות עם מצב כרוני

פורסם בתאריך

כילדה שגדלה ביוון, סבלתי כל חיי מעור יבש וסדוק, בעיקר בידיים. המפרקים שלי הפכו תדיר לאדומים ורגישים, כמו גם אזורים אחרים בגוף, בהם העור שלי סבל מיובש ומחוסר בלחות.

בתחילת כל סתיו, הייתי הופכת לרגישה לירידת הטמפרטורות ולרוחות הסתיו המנשבות. מאוחר יותר, הלילות הקרים והימים הגשומים היו מחריפים את מצבי. התמודדתי, במידה כזאת או אחרת, כל חיי עם היובש ותוצאותיו ההרסניות.

כשישה חודשים בשנה סבלתי מעור יבש. לקח לי שנים להבין איך להתמודד אתו ואיך להשאיר את העור, גם בחודשים הללו, מלא לחות. אפילו היום, בעיקר באזור הים התיכון, היובש יכול להזדחל לו אלי אי שם בנובמבר ולהיתקע עד האביב.

כילדה הייתי ממש חרדה לקראת החורף, כי ידעתי כמה אני הולכת לסבול בו פיזית. המאמץ לטפל בעור שלי היה מתסכל, בעיקר עקב חוסר ידע. אני זוכרת את עצמי צורחת מהכאב, הצריבה והבערה של סוגי משחות, תרופות וקרמים, שלא רק שלא הקלו, אף החמירו את מצבי. החתכים העמוקים, היובש והחריצים בעורי רק הלכו והחמירו.

ידע על רפואה טבעית לא היה שכיח באזורי והגיע, בדרך כלל, בעיקר דרך הדור המבוגר באזור.

קיבלתי טיפולים לא נעימים. הרופאים המשיכו לרשום מרשמים למשחות שונות שעיוותו והכאיבו לעורי. הרגשתי לגמרי חסרת אונים.

מצאתי את עצמי הולכת ומחפשת, מחפשת והולכת, בפרבריה של אתונה, ברחובותיה הפנימיים ולאורך חופי הים, בחיפוש אחר חומר גלם, צמח, מרכיב סודי ומסתורי כלשהו שיגאל אותי מייסוריי. קראתי מחקרים, טיפלתי וטופלתי בטיפולים טבעיים שבעזרתם ניסיתי להבין את המחזוריות שבגופי, את צרכיו ורצונותיו, כדי שאוכל להענות לו באופן המיטבי. ניסיתי תרופות שונות ומשחות פלאים שמעולם לא באמת עזרו לי, תרופות עם מרשם, תרופות מסתוריות, טיפולים עצמיים, סוגי תזונה וסוגי דיאטה. בגיל צעיר הפכתי לצמחונית, ראיתי כיצד הצמחונות משפיעה, הן על כוח החיים שלי והן על העור שלי. 

הידיים שלי לא היו הבעיה היחידה. במשך השנים ובעיקר בגיל ההתבגרות, היובש בעור חלחל לאזורים שונים בגופי, כולל הפנים שלי. הרגליים בחורף הרגישו לי כמו נייר זכוכית ואני זוכרת את עצמי מתגרדת שעות בעזרת הציפורניים. 

הבנתי שהעור שלי זקוק לטיפול שונה בזמנים שונים של השנה. הבנתי שהכל מחזורי על כדור הארץ, עונות השנה, הצמחים, המזון, כמו גם גופינו, חלק מהריתמוס הקיים בעולם. המוצרים להם נזדקק בקיץ, שונים מהמוצרים שנשתמש בהם בסתיו ובחורף, שהן עונות יבשות ועור יבש בתקופות אלו הוא סימפטום שכיח. המזון שלנו, כמו ירקות ופירות, משתנה גם הוא מעונה לעונה. החשיבות של אכילה נכונה ועונתית, חשוב כמו שינוי שגרת טיפוח העור בהתאם לעונות השנה. כך נוכל למנוע עור יבש ומחלות אחרות העלולות לצוץ בכל עונה.

 

היום, לשמחתי, אני יודעת איך לטפל בעור שלי לפני שהוא מגיע למצבי יובש ואי נוחות. לקח לי שנים להבין איך ולא פלא, אם כך, שיצרתי קו מוצרי טיפוח לעור המבוסס על מזונות-על, בו יש מוצרים שונים לכל סוג עור

אז... אני שמחה לחלוק אתכן את שגרת הלילה שלי לניקוי, טיהור והתחדשות עור הפנים שלי בעושר של חומרים מזינים. להרגיש טוב עם עצמך יגרום לך להרגיש זוהרת ובממלכת היופי והטוהר.

כפי שסיפרתי, לפני שטרה טבע נולדה, הוצאתי ערימות של כסף על מוצרים שפשוט לא היו מספקים. המאבק שלי בעור היבש שלי, הוביל אותי, אי שם בשנת 2010, ליצור את המוצר הראשון שלי, קרם לחות עשיר Rose Bliss, שעדיין מכיל את אותם המרכיבים, ועוד כמה חדשים שנוספו בדרך, והוא זה שהתחיל את הכל והביא אותי ליצירת קו שלם של מוצרים שהם הדרך האולטימטיבית שלי להתחדשות העור במיוחד לעור יבש.

 

עור יפה ומלא לחות ב-3 שלבים – מתחילים 

שטיפת הפנים בסבון בתקופות של יובש, עלול לגרום לעור שלך להרגיש יבש אפילו יותר. הפנים שלך הן החלק החשוף ביותר בגוף וסופגות הכל, מאיפור וקרם הגנה, ועד אבק, לכלוך, זיעה ואפילו שומן שמשתחרר מהנקבוביות שבעור. לא מעט לכלוך מצטבר על הפנים במהלך היום.
אל דאגה, אנחנו הולכות ללמוד את תהליך הסופרפוד המושלם עבורך.

 

שלב 1: סילוק הלכלוך המצטבר בעזרת פילינג של סופרפוד, קקאו ודגנים מלאים עדינים, הוא המפתח לעור בריא, מבריק ונקי.

 

 שלב 2: ניקוי עמוק בעזרת קלינסר פירות יער עשיר בנוגדי חמצון, לא רק מחדש ומזין את העור, אלא גם מנקה, נותן חיים ומעיר עור עייף. קלינסר פירות יער עוזר להוריד שאריות איפור ולכלוך מאזורים שקשה יותר להגיע אליהם, כמו סביב העיניים, האף והלסת.

 

שלב 3: בשלב האחרון, כשהעור עדיין לח, מרחי קרם לחות עשיר. קחי טיפה קטנה (בגודל אפונה) מקרם הרוז בליס העשיר שלנו ומרחי על עור הפנים בתנועות מעגליות. תוכלי להרגיש כיצד העור מתחיל להרגיש חי, מלא לחות מבפנים ועם תחושה ומראה בריאים וקורנים.

 

טיפ בונוס: הקפידי לכבס את הציפית שלך. הציפית סופגת את שאריות הלכלוך והשומן מהעור.
כבסי את הציפית לפחות אחת לשבוע כחלק מתוכנית הבראת העור. לתוצאות טובות אפילו יותר, השתמשי בציפית משי.

 

לרכישת הערכה המלאה לטיפול בעור יבש ב-3 שלבים

0 תגובות

השאר הודעה

כל ההודעות בבלוג נבדקות לפני פרסומן

שלום לך!

הזינ/י את כתובת הדואר האלקטרוני שלך

SEARCH THIS STORE